28. února 2008

Nové stránky



Tak po dvou měsících existence nové příspěvkové organizace s názvem Kulturní zařízení Kadaň uveřejňuji naše nové webové stránky, které tak zahajují svůj zkušební provoz. Stránky jsou z dílny Pana Peti, který je na můj návrh graficky zpracoval a podobně se ujal i nového loga firmy, které je jednodušší, než jaké jsme původně navrhovali a představuje dvě káčka, která otočena zrcadlově k sobě tvoří hvězdici (zde v barvách města Kadaně), čímž razí nové heslo pro adresu stránek, jež zní:



Ze základní stránky se dostanete také na podstránky tří objektů, z nichž Střelnice a Orfeum mají rovněž funglovky, stránky Městského muzea se připravují, budou v trochu jiném stylu, na nějž dohlíží sám Lukáš G., odkaz tedy zatím vede na staré stránky.

Očekávám od čtenářů mého soběpisníku pomoc při odchytu much a návrhy na vylepšení vzhedu a především přehlednosti nových stránek. Znovu opakuji, ne vše je dodělané a dopilované, ale stránky jsou tu a není třeba otálet s jejich vyzkoušením. Své názory můžete publikovat vedle v anketě a hlavně v diskuzi pod ní. Děkuji vřele!

5 komentářů:

TG řekl(a)...

Mně nevyhovuje to datum - "březen 22." Nebylo by lepší nejdřív konkrétní den a pak až měsíc? Přehlednější? :-)

Anonymní řekl(a)...

Náhodou mě takhle to datum vyhovuje...člověk nejdřív zjistí v kterým měsíci se daná "akce" uskuteční a pak až kouká na konkrétní den né?
Nejspíš věc názorů.

J-Lo řekl(a)...

Věc názoru a věc úzu, já na to vyhraněný názor nemám, ale zvykem v našich krajinách (na rozdíl od anglosaských třeba) je nejdříve den, potom měsíc, nicméně nepřijemné mi to přišlo až po vložení banneru na Chelsea a Do řady!, zřejmě kvůli chybějící mezeře mezi dnem a rokem... A teď babo raď... sice se kloním k té Terezky veriantě (tedy asi skloňované, "března"), ale jestli to bude nějak složité předělávat, stávající varianta mi nepřijde úplně špatnou, spíš prostě neotřelou:) Snad...

Pajcus řekl(a)...

Dobrý den, nebylo by někde toto logo, k použití ve vektorech? připravuji materiály na akci CROSS NIGHT, který se bude konat 29.11.2008 v KZ Orfeu. KZK se na ní podílí jako partner. Mám sice k dispozici JPG, který by se dal sice použít, ale kdyby byla možnost aplikovat ho ve křivkách, bylo by to rozhodně lepší... předem děkuji za odpověď.

Pajcus řekl(a)...

Omlovám se, že píšu jak tatar - neměl jsem příliš srovnané myšlenky. Mohl jsem si to po sobě přečíst dřív...