13. prosince 2009

Číše plná esemesek


Dneska jsme se s Věruškou zúčastnili soutěže v rychlopsaní esemesek. Říkal jsem si, že mi v životě vždycky šly tři věci: páka (naposledy jsem nebyl ve formě a se Špínou jsem jen remizoval), psaní esemesek (s Dohodou s Oskarem byla jedna za 50 haléřů, tak jsem chrlil jednu za druhou jako Matt Groening příběhy svých postaviček) a ta třetí se taky provozuje pravačkou. Tak proč se nezúčastnit.

SMS Cup 2009 pořádal domov dětí a mládeže a pravidla byla jasná. Bez T9, bez diakritiky, co chyba 3s na víc. Čtyři vyřazovací kola, záleželo na čase. V prvním kole jsem ze tří položil jako druhý, ale to asi jen proto, že jsem psal háčky a čárky - prostě jsem se nechal unést tím, že moderátor říkal, že text musí vypadat přesně stejně jako na papírku. No, nebudu Vás napínat, skončil jsem na prvním místě, Věruška hned v závěsu. Vyhráli jsme jednu Nokii 5310 a jednoho dotykového Samsunga. Nokii jsme hned za rodinu odevzdali na charitativní účely a Samsunga dostane někdo k Vánocům. A schválně, najde se nějaký vyzyvatel v těžké váze?

1 komentář:

Kuba řekl(a)...

A teď myslíš kterou z těch dalších aktivit? :)