17. srpna 2010

Stopařská pouť 2010

Tak jsme zpátky doma. Letošní cesta byla nakonec kratší než ta loňská svatební, ale obsahem se jí vyrovnala. Splnili jsme si s Věruškou zase nejeden sen. Ujeli jsme cca 2500km, čtyři dni jsme byli v Paříži, pak jsme navštívili Remeš a Troyes a v Sasku ještě Výmar a Jenu. Jeli jsme s rockery i manažery, s maminkami a jejich dětmi, s jedním z největších prodejců starožitností v Německu, s vietnamským profesorem matematiky v Troyes a taky s jednou šestičlennou rodinou. Cestou zpátky jsme pěkně zmokli a déšť byl hlášen nad půlkou Evropy jako neutuchající, tak jsme cestovali z větší části vlakem. Děkujeme tímto Vančísovi, maminkám a Špínovi za navigaci a další služby po telefonu, Jiříkovi, Zuzce a Mikešovi za zaopatření Kajetána, všem, co nám přáli a báli se o nás, za projevený i skrytý zájem, a všem, co nám nepřáli a nemysleli na nás, za trochu toho občerstvujícího deště. Pro všechny tu bude na pokračování zveřejněn cestopisný cyklus s filosofickými intermezzy.

Abyste věděli, že se máte na co těšit, je tu jedna videoupoutávka, která tak nějak nejlépe vystihuje náladu našeho stopařského výletu. Markus se nás přišel na pumpě sám zeptat, kam chceme (většinou to bývá naopak, ale my jsme z těch stopařů, co si zachovávají čest a řidiče vlezle neotravují), batohy nám připoutal na vozík k motorce, nejstarší dceru si posadil mezi sebe a partnerku a nás pak k dalším třem dětem. To je na stopu opravdu to nejkrásnější.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ta malá blonďatá holčička měla v ruce knížku ilustrované dětské bible, nemýlím-li se. To jste si určitě rozumněli, viď, Jeníku ??

J-Lo řekl(a)...

Měl jsem tu knížku v ruce a byly to nějaké příběhy s pirátskou tématikou, tak jestli nebyl Mojžíš pirát, tak to asi bible nebyla:) Ale přesto jsme si rozuměli skvěle, i když německy moc neumím. S Věruškou si ale Luna (jak se ta holčička jmenovala) rozuměla ještě víc. No jo, ženský;)

Pavlik řekl(a)...

To jsem rád že jste ve zdraví dorazili domu. Musíme zajít pokecat.

Anonymní řekl(a)...

Mojžíš sice připlaval, ale pirát to nebyl. Víme. Ale co ta čeština, pane magistře? "Rozuměl" U nás jsem za češtinářského analfabeta, já u nás doma... MD Já mám technickou střední školu... Ale co u vás doma, no, jak je to u vás doma??

J-Lo řekl(a)...

Ahoj Michaeli, archanďo;) Nevím, jestli se to na technice učí jinak než na základní škole, ale rozumět se píše bez n, kteroužto chybu jsi tu nejen zopakoval, ale dokonce ji obrátil proti mně (tady se zase n píše a já v tom často chybuji;) Asi ses zapomněl, dřív než ses rozhodl mě ztrapnit, podívat do slovníku! Kdo jinému jámu jám, sám do ní sám. Nezajdem radši na tu Pohodu?;)

Anonymní řekl(a)...

Přiznávám svůj omyl a sypu si popel na hlavu. Škoda, že jen ta teplá voda ještě neteče...M