4. září 2006

Dočesná v čajovně?

Potkal jsem se v Žatci s jedním pánem, pánem šarlatánem. Co nabízí? Že vás vyléčí pomocí pyramidální energie. V pyramidě léčí i zvířata a preventivně také zdravé lidi, takže se nebojte, že by o vás nebyl zájem. Dozvíte se také, jaký smysl má lidský život na Zemi a také něco málo o posmrtném životě. Nejde o peníze. Když se jeho kolegy Anatolije Jagijajeva zeptali, z čeho žije, odpověděl jasně: „Rozumějte mi. Řeknu vám, v čem je podstata. Jsem klidný, pokojný. Má-li člověk vznešenou ideu a znalosti, je plný víry v to, že jeho vědomosti mu dovolí jít touto cestou. Ta cesta je těžká. A u koho je lehká? I vaše cesta je těžká. Myslíte na to, co bude zítra. A pozítří. Rozumíte? Ale za prvé, to nikdo neví. To mohou poznat jen velcí lidé. Lámové. Ze svých výšin vidí budoucnost. Já jsem maličký člověk. Nemám zapotřebí přemýšlet, co bude zítra. Zítra nemusí být ani chleba.“ Z toho bych chtěl žít taky.

A teď ještě krásný citát z předávání bludných balvanů společnosti Sisyfos za rok 2003: „Milovníci všech druhu pyramid tvrdí, že se v nich všemu daří, vodka houstne, dítě tloustne, maso je svěžejší a břitva ostřejší. Samozřejmě tu lze nabíjet pyramidální energií solventní klienty i jejich domácí mazlíčky. Semena tu budou lépe klíčit, a ať nám nikdo nekáže, že v pyramidě s vlastnostmi skleníku, by byl spíš zázrak, kdyby rychleji neklíčila.“
mljt

1 komentář:

pampeeliska řekl(a)...

Krásný! :)