3. dubna 2008

Vysavače, brousky, pračky...

Jsou dva druhy prodejců. Jeden jsem zažil před dvěma lety s vysavačem Rainbow. Připomněl mi ho pan Skotek o Vánocích svým Univerzál špeciál karborundum brouskem.



Dneska jsem narazil na jméno jedné francouzské spisovatelky a filmařky - Marguerite Duras. Na základce v Lounech jsem učil Markétu Durasovou, moc se mi tenkrát coby zasloužilému hebefilovi líbila, a tak mě její jmenovkyně zaujala natolik, že jsem se pustil do prohledávání internetu a našel jednu celkem raritku – film z roku 1972, v němž tehdy čtyřiadvacetiletý naprosto neznámý Gerard Depardieu hraje podomního prodejce automatických praček Vedette. Takhle by to asi jako prodejci šlo mně.



Má to ještě pokračování, v němž po desetiminutovém reklamním žvanění, které ho vyloženě trápí, zjistí, že ty dvě ženy mají doma přesně tu pračku, kterou jim chtěl prodat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Výborný příspěvek! Jendo (pane Skotku, Gerarde), díky za něj :-). Špína