26. srpna 2008

Těším se již jak malé děcko na cumel

Autentická korespondence našeho česko-rakouského oficíra a venkovské děvečky po delší pauze pokračuje. Zdálo se mi, že to nikdo nečte, ale potkal jsem tuhle Džeryho a on mi vynadal, že jsem s tím seknul, že pořád čeká na další dopis od Vládi. To mě pohnulo k dalšímu zabíjení času přepisováním 90 let starých soukromých vzkazů, do kterých mi vlastně nic není a možná na to nemám ani právo. Snad mi ti dva odpustí i to, že pátrám po jejich identitě, zatím stejně marně.

Pro ty, co nesledovali Vláďovy dopisy od začátku snad jen uvedu, že Vláďa či Mírek (od Vladimírek) se s Máňou či Máryš nikdy neviděli, píší si několik měsíců z Haliče do Vlachova Březí a zpět a nyní nadchází velmi napínavý okamžik. Vláďa odjíždí z Haliče na dovolenku, nejdříve do Střítezi někde na Moravě ke svým rodičům a odtud do Prachatic, kde se má se svou korespondenční přítelkyní poprvé spatřit. Jak jejich schůzka dopadne? Potkají se vůbec? Poznají se? Přijde zklamání? Nebo se dokonce do sebe zamilují? Sledujte Lásku na konci války.

Žádné komentáře: