3. září 2009

Za hvězdičku pro Kadaň!


Když jsem jezdil po světě, nahlížel jsem občas řidičům do automap a silničních atlasů, a když už jsem je držel, juknul jsem, jak na to je Česká republika. Ve většině těch map Evropy tam u nás bylo docela málo míst označených hvězdičkou, a dvěma snad jen Praha. V našem regionu měl hvězdičku jen Klášterec, zřejmě kvůli zámku. Nemyslím si, že je to pro turisty vyčerpávající informace, a tak jsem napsal na adresu celoevropského poskytovatele silničních informací do automap Mairdumont s návrhem, aby Kadani přiřkli zaslouženou hvězdičku. Teď je to na nich.

Na kadaňských patriotech ale stojí jiná prestižní věc pro Kadaň, a to umístění v celostátní internetové souteži o nejkrásnější město v Čechách. Dají se tam přidávat hlasy každou hodinu, a tak, jak se šíří informace po kadaňských lokálpatriotních adresách, stoupá naše město výš a výš. Nicméně pořád je někde kolem čtyřicátého místa a jiná města už stačila vyburcovat víc svých fanoušků, takže je co dohánět. Ale šance je veliká a jak znám Kadaňáky, v tomhle mají jasno a do konce listopadu času dost! Takže klikněte
SEM a PŘIDEJTE HLAS.

Stejně tak uděláte dobře, když budete hlasovat v anketě o Zlatou vařečku. Já jsem hlasoval pro Střelnici.

Žádné komentáře: