14. dubna 2006

Velký pátek

Před pár dny jsem psal, že bychom měli příští rok inovovat Pašije a třímal jsem při tom Durychův kompilát evangelií. Včera jsem se zaposlouchal do Pašijových her velikonočních od PPU a musím říct, že se mi během těch padesáti minut přehrávala nová verze té naší pašijové hry před očima. Vráťa Brabenec projevil neuvěřitelnej talent ve výběru a namíchání textů ze Starého i Nového zákona. Určitě rozšíříme řady herců o druhého velekněze a snad i o Jidáše. No, začínám se těšit na příští Velikonoce:-)

Dnes jsem měl vpravdě velkopáteční sen. Byl jsem v něm členem gangu, který činil násilí na ostatních. Probudil jsem se, zrovna když moji kumpáni nechávali někomu ujet končetiny rozjetým vlakem a já na to se zálibou koukal. Měl jsem co dělat, abych to rozdýchal. Připomínalo to celé začátek Mechanického pomeranče, to jediné, co jsem z něj kdy přečetl. Katuš mi nedávno k narozeninám dala Kubrickovo filmové zpracování, tak se možná podívám, jestli jsem si nepřehrál některé jeho scény v hlavě dřív, než jsem je viděl.

...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A nebyls to ty, ten pod tím vlakem...?