26. června 2008

Fesťáky

Byl jsem v životě jen na několika málo letních festivalech, navíc povětšinou jednodenních – před drahným časem v Blatné, pak se třídou na Caklefestu (to byl 1. ročník) a před rokem na plzeňském Majálesu a bohnických Mezi ploty. První se mi nijak zvlášť nelíbil, ty další jsem si užil, i když jen do nějakých osmi devíti, takže na tzv. hlavní hvězdy už jsem chyběl. Mám radši koncerty max. tří kapel, víc už nejen nevydržím, ale ani nechci. Rok za rokem sleduju, jak se s festivaly natrhává žok a letos už by nestačil ani nákladní vagón. Jejich úroveň a otřelý line-up dobře popsal nepodepsaný novinář v LN. Letos se na jeden z nich jedeme s Věruškou podívat. Jsou to České hrady, a ten námi vybraný je Točník. Tak jsem zvědav, jakou úroveň nám pořadatelé nabídnou. Snad jim neuteču na Žebrák. Škoda, že tam nebudou Mig 21, nechal bych nám zahrát Věrku. Budu si muset počkat na 25. října, to budou v Orfeu.

Věrka
Tu se každej bojí sbalit
Protože je vysoká
Věrka
Na tu si nikdo netroufá

A tak chodí pořád sama
Věrka
Vysoká

Vlasy se jí
Zachycují
Za dráty trolejí
A pak jí
Padají
Na střechy
Tramvají

Honza
To až Honza Věrku sbalil
Protože je vysoká

Věrka
To byla jeho prověrka
Vysoká

2 komentáře:

TG řekl(a)...

Fuj, že Ti není hanba! Zapomněl jsi na loňský srpnový českobudějovický jazzový festival! A to jsem tam byla já, Markétka, Petr, Ty a mnoho dalších! Ach, jak krátká je Tvá paměť, kmete ...

J-Lo řekl(a)...

Nezapomněl! Ten článek je o trošku jiných fesťácích... a já jsem rád, že ještě existují hudební festivaly jiného žánrového zaměření než je ten fesťákový střední proud. Ani Dočesnou jsem nepočítal. Ale díky za připomenutí, festival je i letos a Budějice mají sobotu... tentokrát ale budu v tu dobu mimo republiku, tak jestli nestihnu Plzeň, přijdu o to:(