7. dubna 2009

Herbert Kisza v podhradí


Poslanecká sněmovna a její galerie jsou v podhradí, a tak to tahle určitě zní líp. Nicméně musím se přiznat, že jsem tam byl poprvé. A nejvíc se mi na té naší dolní sněmovně líbil výtah a pak už jen obrazy Bertíka Kiszy, jak mu říká Vojta Kraus.

A jak se náš kadaňský Bertík dostal do Prahy? Moc se mě ptáte, já to taky netuším a nechtěl jsem mistra rušit na slavnostní vernisáži. Bylo tam hodně lidí, a tak neměl o společnost nouzi. A tak jsem udělal jen pár fotek a dneska jsem napsal na wikipedii krátký medailonek pod jeho jménem. Zkusím s ním zase po čase štěstí na úvodní stránce, tak uvidíme.

Poslední úpravy...

...(i Kryštof- snad si ho nepletu se Šimonem - má plné ruce práce)...

... a vernisáž může začít.

Lidí přišlo dost, hodně z Kadaně a okolí.

Zahrát jim přišel Paleček bez Janíka...

... a úplně zapadl do pozadí.

No nejsou to krásné obrázky?

Žádné komentáře: