22. dubna 2009

Neobyčejný život

„Nezničitelná bába“ Antonie Hegerlíková byla hostem v novém dokumentu o osudech českých herců. Televizi jsme zapnuli jen kvůli žehlení a jsem teď strašně rád, protože šestaosmdesátiletá herečka mi dodala energii, kterou jsem od pondělka vybryndal.

Moc mě taky pobavilo, když Vilma Motlová vyprávěla, jak paní Hegerlíkové vyložila karty den před zájezdem do Kadaně a předpověděla jí, že do 24 hodin potká nějakou svou bývalou velkou lásku. Druhý den se tedy jelo k nám, a protože bylo vedro, šli herci na kadaňskou plovárnu. Chybělo půl hodiny do předpovězených čtyřiadvaceti a Tonička se smála, že na ni karty neplatí. A v tu chvíli potkala svou velkou lásku z Bratislavy, jejího rodného města.

Dokumenty jsou koncipované po vzoru Života a díla skladatele Foltýna, o kterém jsem tu onehdy taky psal. Škoda, že jsem Nárožného propásl a že třetí díl s Bohdalkou neuvidím, protože budu za kanálem. Na Jiráskovou a Abrháma tu ale už zase budu, tak je aspoň na co se těšit.

P.S.: Přiznávám, že jsem toho moc nevyžehlil.

Žádné komentáře: