31. ledna 2012

George Black a Alfred Rtuť

Jiří Černý byl v Kadani poprvé před rokem. Tehdy mluvil o Johnu Lennonovi.
V dalších dvou pořadech mluvil o The Doors a Bobu Dylanovi. Dnešní večer byl o skupině Queen. Čtyři svátky hudby, které v lecčems předčily i živé koncerty. Dnes jsem se zase dozvěděl spoustu novinek, třeba o dj Johnu Peelovi nebo kapele The Platters. Píseň The Show Must Go On ke mě promluvila univerzálněji, než jsem ji do teď vnímal. O přestávce jsem si pak u pana Černého nevinně šplhnul, když jsem se zeptal, jestli se mu také v některých polohách Queeni zdají podobní americkým The Sparks, což mi přišlo jako drzá otázka, ovšem nejen, že kvitovaná, ale pan Černý se dokonce rozpomínal na některé jejich písničky.

Další pořad bude 30. května o Karlu Krylovi.

Žádné komentáře: