27. února 2007

Uši učí uši poslouchat

Na koncertě UJD mi zazpívali i tři z mých nejoblíbenějších, Hlínu, Uši a Jassicu, z té první sem dám závěr textu, který mě vždycky strhne k zemi jako tu hlínu, druhou si můžete poslechnout, ale kdo není zvyklej na tuhle muziku, možná to po první minutě vypne; věřte, že další minuty přinesou změnu, v první a druhé třetině dost radikální, inu UJD. A nenechte si ujít text, pan Wanek je totiž básník – jsem hrdej, že máme oba svý texty v antologii severočeské literární a umělecké scény. No, a Jassica z Hollywoodu je výkřik jak od Muncha.


Hlína se kolem sebe točí
Všeho se v sobě dotýká
Křemeny jiskří místo očí
Není si na co stěžovat
Dopředu nevidí - do všech stran rozlitá!

Zavřené pokoje v duši mě studí
/Hlína by letěla jen neví kudy

Cosi se ve mně jak sirotek hledá
/Hlína by letěla i když se nedá

Drží mě za kliku mé vlastní dlaně
/Hlína by letěla snad se to stane

Co je tam za dveřmi? Kdo mě to hledá?
/Konečně hlína se od země zvedá

Hlína se vysoko vysoko v oblacích
Nad svojí hlavou ztrácí
Oheň si s vesmírem poklepou na čelo
Hlína se k zemi kácí...
Hlína se k zemi kácí!

Uši

Jassica

mljt

Žádné komentáře: