7. října 2007

Taneční

Ano, navštěvuji taneční hodiny. Kurz vede nestor žateckých tanečních pan Lerche, který by jistě mohl vyprávět jako pan emeritní Oldřich Nový ve Světácích, kolik generací mladých džentlmenů a dam vychoval a taky, „jak je strašné sledovat mé nejlepší absolventy, jak pojídají oběd z kastrolu lžící“. Navštívil jsem už tři lekce jako divák a na té dnešní jsem si dokonce několik sérií zatančil. Díky své instruktorce jsem se ani tolik nebál a v závěru jsem si zkusil i jive. Zde je pár obrázků těch, kteří už tančit umí a nakonec i video z mojí taneční kreace na téma boogie-woogie jive po skandinávsku s nadanou tanečnicí Terezkou.

Současný tancmajstr

Budoucí tancmajstr

Showman Vráťa

Showgirl <3rka

Pája s Kubou...

Slzy nad zvrtnutým kotníkem...


A já s Terezkou...

Žádné komentáře: