22. dubna 2008

Gogol na Googlu

Napsal jsem Dennisu Hwangovi. To je grafik, který na googlu dělá loga k různým svátkům a výročím (zatím jich bylo kolem 200). Asi nejvíc se mi líbilo tohle k výročí narození Louise Brailla:


Navrhnul jsem Dennisovi, že by mohl 1. dubna 2009, tedy na apríla, přejmenovat Google na Gogol, protože na ten den připadá dvousté výročí narození tohoto ruského velikána. No, uvidíme, na titulní straně Wikipedie už jsem svou stopu zanechal, třeba se zapíšu, byť jen návrhem, i do historie googlu. Pak už jen logo olympiády v Praze a půjdu na odpočinek, nejlépe někam do domova pro staré kibice.

Už jsem tu o Gogolovi jednou psal a musím říct, že mě stále bere (a skoro nutí k nějakému zpracování) ona příhoda o tom, jak komunisti za Stalina vykopali jeho hrob a jeden z literárních kritiků si ustřihl kus látky z jeho saka, aby si do ní mohl dát svázat svůj výtisk Mrtvých duší.

Žádné komentáře: