2. října 2008

Poznáte ho?



4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Že by to byl Leon Trotsky v souvislosti s novinami Pravda...? :) V.

Anonymní řekl(a)...

no,hádáme doma oba,ale tentokrát Přéma jednoznačně z 6metrů-"Trotsky"-a já se ptám?-kdo,že to byl?-zase mě překvapil........
Janík

J-Lo řekl(a)...

Ano, je to Lev Davidovič Trockij. Věruška mě už prokoukla a poznala, že se rád nechávám inspirovat na anglické wikipedii. Její generace už zná Trockého většinou jen z Kunderova Žertu, z té zaklínací formulky na pohlednici z brigády: "Optimismus je opium lidstva! Zdravý duch páchne blbostí. Ať žije Trockij!" To Přéma by ti řekl určitě víc, vsadím se, že by ti i barvitě vylíčil, kde a jak Trockij zhynul. Schválně se ho zeptej a pak mi řekni.

Anonymní řekl(a)...

jo,jo,už mi to vyprávěl,a velmi,velmi barvitě,prý v Mexiku,úderem kladiva do hlavy,v hotelovém pokoji,/to si není jistý/,..
Už se těšíme na další hádanku.
Janík