31. ledna 2009

Sportovní galavečer

Poprvé v životě jsem moderoval něco oficiálního. Chtěl jsem to zkusit, i když z toho nemíním udělat svůj denní chleba. Jako sváteční šálek kávy to ale po včerejší zkušenosti neodmítnu.

Včera to byl docela silnej Turek, protože krom toho konferování na mě byla i většina organizační práce před plesem a během něj, ale díky svým kolegům z práce a hlavně díky Píďanovi se všechno skloubilo dohromady a večer se myslím povedl. Poznal jsem pár zajímavejch lidí, zadivadelničil jsem si, zatančil jsem si s Věruškou, pobavil jsem se a snad i k pobavení ostatních trochu přispěl, co víc si můžu při pátečním večeru přát. Taky děkuju Pavlíkovi za to, že s náma šel do předpůlnočního překvapení!

Až budou něco jako obrázky, po menší cenzuře sem určitě nějaký vložim.

Žádné komentáře: