21. února 2009

Říkanky

Kuba dneska psal o Plíhalovi a všiml jsem si, že zapomněl napsat to, co chtěl. Plíhal totiž přišel na začátku koncertu na podium a protože si nešel rovnou sednout na židli, ale ještě chtěl něco z druhé strany jeviště, zastavil se na středu a řekl do diváků nesměle, jak je jeho zvykem „Já přijdu“ - což je přesně ten nechtěnej humor, kterej se nám s Kubou líbí.

A protože Kuba odkazuje na moje stránky se říkankama, a ty už jsou dneska o pár článků dolejš, přidám sem dvě, co mě před chvílí napadly, jako malej bonus:

Setkání s Brucem Leem

Přistála mi na rtu
hrana jeho nártu.


Rozjímání nad zprávou z Blesku

Čtrnáct let už nikdo nespal
s Mickey Rourkem.
Nechtěl bych se nosit s jeho
plným šourkem.

2 komentáře:

Kuba řekl(a)...

Taky mám krátkou o Bruce Leem:
Na kluzišti bruslí
karatista Bruce Lee:-)

Unknown řekl(a)...

To je přece ta věta z roku dábla!