16. března 2009

Chtěl bych poděkovat...



… divákům, že na nás zaplnili Vrchličák a že se jim to líbilo.
… Kubovi, že si nechal ostříhat dredy.
… Zuzce, že mi vyprala tričko.
… Píďanovi, že i kdyby hrál Quasimoda, zajistí nám všechny hlasy něžného pohlaví v publiku.
… Jirkovi, že nás nenechal ve štychu.
… Méďovi, protože i ten Fík je důležitej.
… Vendulce, že nás má ráda a že miluje maminku.
… Páje, že Šáma je až na druhym místě.
… Abee, že si nechala políbit nohu.
… Eevee, že si nenechala políbit nohu od Jirky.
… panu Skotkovi za příklad, který táhne.
… paní Skotkové za trpělivost.
… Milhauzovi, že se do toho umí opřít (když má hůl).
… Michaelovi, že neumí jenom doktory.
… Marcelce, že se umí tak krásně píchnout do prstu.
… Dankovi, že poslouchá režiséra.
… Lukymu za všechno výtvarno.
… Pavlíkovi, že vždycky dorazí a nikdy nezradí.
… Ritě, že když si nás svlíkne a změří, nechá nás zase se oblíknout a jít.
… Janě, že zahraje fakt všechno.
… Jerrymu, že si to odmakal.
… všem členům Navenku, že na nás mysleli.
… mamince, že mi přinesla čistý tričko na převlečení.
… Hančemu, že mě před 15 lety obsadil do divadla.
… Satymu, že mě tam dokopal.
… Honzovi Vnoučkovi, že je podobnej Satymu.
… Lábusovi, že nás přes pověst outsiderů každej rok do Loun pozve.
… Pavlovi Dlouhýmu, že se mu tak krásně povedly ty písmenka na Vrchličáku a taky, že se mu povedly dcery.
… Věrušce, že JE a dovolí mi být s sebou a zároveň sebou!

...a Kajdovi za obdiv.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nějak mi tu něco chybí.....no jooo..DÍKY Tobě Honzíku za to že nás máš rád svou opravdouvou láskou jak ženy i muže:-)
a nám je s Tebou moc dobře
Dík za Fšechny
pidan

Anonymní řekl(a)...

Přidávám se k Píďanovi,který mne předběhl.J.S.

Anonymní řekl(a)...

Taky děkuju.

Beena