13. července 2011

Ach. kde ty staré sněhy

Dnes mi přišlo několik perliček ze zásuvky u Brdláčků odhadem z let 1992 - 1998. Byla mezi nimi i báseň se střídavým rýmem, kterou jsme složili já s Brďou a Pišosem zřejmě ve Sklípku tím způsobem, že každý napsal jeden řádek. Je nezveřejnitelná a ještě k tomu strašná.
Říkám si, že báseň z Krásného Dvora, kterou jsme složili podobným způsobem se Špínou, byla proti ní shakespearovská znělka, ale něco mi našeptává, že by měla zůstat nenalezená (Špíno, prosím tě, nedělej revizi šuplíků!). Nicméně propadl jsem se dnes trochu do doby, kdy jsem po každém koncertě Brutusu (Brďa poslal i kalendářík od Sáši Plesky z r. 1995) přišel domů a v záchvatu složil třeba deset veršovánek, než mě zmohla únava. A protože jsem tu v poslední době dost mluvil o městských legendách, jednu z té doby jsem se rozhodl zveršovat.

Včera ve zprávách na Nově
říkali, že prý v Chánově
v nejvyšším patře na balkóně,
nalezla policie – koně.
Jak se tam dostal, zeptáte se,
když do výtahu nevejde se
a vyjít s koněm v doprovodu
něco přes sto dvacet schodů
je výkon hodný nadčlověka?
Výslech odhalil, co sotva někdo čekal.
Ve vašem algoritmu došlo k chybě.
Kůň vyjel výtahem – však jako hříbě!

Žádné komentáře: