18. července 2007

Jin, Jang a já

Můj boj s nemocí získal novou dimenzi. Kromě krku mě totiž zalehly obě uši. Nechal jsem se opíchat. Nejprve jsem se tedy nechal osahat. Pak jsem vytáhl jazyk a nechal si zmapovat potíže podle jeho reliéfu. No a pak už jen vybrat ty správné meridiány, kde mi vázne čchi, která má udržovat moje hrdlo v ucházejícím stavu. Dostal jsem dvě jehly pod kotníky, dvě kousek od lokte a dvě do hlavy nad týlem, po těch jsem se opravdu dost zpotil. A pak jen dvacet minut počkat a je to. A výsledek? Do rána jsem dostal ještě ke všemu zánět spojivek. Tak teď do sebe stříkám bioparox a kapu ophtalmoseptonex, zítra možná zkusím skotké střiky a po zítří asi urinoterapii.

...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Skotské střiky? To jako skotská v rozprašovači? Kde se to dá koupit?