29. ledna 2008

Prodaná nevěsta

Nevyprodaná, ovšem pěknými sedmdesáti diváky osazená Střelnice, zažila nevšení zážitek. Prodanou nevěstu v činoherním provedení se Smetanovými áriemi. Jak jsme slibovali v našem kulturním věstníku, na jevišti celou dobu stála pípa a herci si vesele dopřávali. Nepilo se jen pivo...


... ale i zelená...


... došlo i na lechtivější scény...




... a útěk gorily z klece...


Vzhledem k tomu, že v původní opeře zpíval jednu z vedlejších rolí před mnoha lety v Ústí i můj dědeček, stydím se, že jsem ji vlastně nikdy neviděl. Když jsem před lety dával na wikipedii obrázek Prodanky s Emou Destinovou, říkal jsem si, že zajímavější scénické provedení než v přírodním divadle na Divoké Šárce asi těžko uvidím, a ejhle, královehradečtí mě překvapili. Bylo to velice milé představení.

Žádné komentáře: