18. května 2008

Z Brna do Kadaně a rychle zpátky



Splnil se mi čtyři roky starej sen – navštívit koncert skupiny Budoár staré dámy. Před těmi čtyřmi lety jsem jel do Blanska pro Cenu Františka Halase a při té příležitosti jsem chtěl navštívit koncert téhle ze 3/5 dívčí kapely v Boskovickích, ale ten byl nakonec zrušen. A tak mi nezbývalo, než pozvat tenhle hudební skvost do Kadaně. A že jde opravdu o brněnský drahý kov, by mi určitě potvrdili i návštěvníci klubu, z nichž mnozí přijeli z daleka. Martička Svobodová dokáže z koncertu udělat show a za to, že mi zahrála i písničku na přání, jsem jí musel dát hubičky na obě strany – říkal jsem si, že Brno už je u slovenských hranic a tam to takhle dělají – trochu jsem ji tím ale zarazil. No, Marti, ještě že jsem si nevzal příklad na Ukrajině, kde si dávají polibky hned tři. Děkuju za zážitek.




Nejmladší divačka

Žádné komentáře: