28. února 2009

Treperendy

Tanec a divadlo jsou vlastně tím, čím jsou v živočišný říši námluvy – tancuje se, nasazujou se masky, křičí se a pitvoří, předvádí se výkony pro danou chvíli naprosto nepotřebné. Tak hromadný námluvy, jaký zažije ochotnický divadlo, zažije málokterý zvíře ať už s němou nebo lidskou tváří. Jsem rád, že jsem v Navenku a včerejší a předvčerejší představení mě o tom zase přesvědčily. Z Treperend udělal na premiéře pěkný fotky Fanda, mně se snad povedlo udělat včera pár pěkných saudkovských motivů v šatně.








3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jsem rád, že jsem v Navenku a včerejší a předvčerejší představení mě o tom zase přesvědčily. Tak pod to se Honzíku podepisuji. Pavel

Anonymní řekl(a)...

Jsem také rád v Navenku,ale u těch fotek by také mohl být popis,ať se divák,který nebyl na představení může přesvědčit o co vlastně přišel,když je tam tolik pěkných ženských postav. J.S.

Anonymní řekl(a)...

Jsem s Váma radši než ráda a ty fotky se mi líbí, ale zaráží mě, že se snad NIKDO na těch fotkách neusmívá, všichni se tváříme vážně a uštvaně... Bee