6. prosince 2009

Ela a Elo aneb co víkend vzal (a dal)...


Začnu špatnou zprávou. Včera mi odmítla roli jedna starší dáma, která mi přišla úžasná do Havlovy scénky Ela, Hela a stop, s tím, že je to kravina. Mohla to být světová premiéra. Včera jsem taky oddal dva páry a druhému ženichovi jsem podstrčil nevěstu z prvního páru. Prostě jsem si spletl jméno a on se chudák už nadechoval, že řekne ano, což by měl pak celý zbytek života na talíři. Naštěstí ho pozdvižení v síni donutilo polknout, což mě dopřáno nebylo, neboť mi vyschlo v krku. Měl jsem projev s vtipnou kaší, a tak jsem to zahrál, jako bych ho zkoušel. Prý se spletli i ostřílenější oddávající. No a dneska jsem prohrál v Mostě šustr matem v 8. tahu s Danielem Hanzlíkem, kterému je 12 let (a má už 1681 Elo).

A teď to skvělé. Byli jsme většinu víkendu s Věruškou, díky dnešní rychlé prohře i tři hodiny na nákupech v Mostě. Pak samozřejmě úlovek v Plzni. Včera jsme měli třídní sraz po dvaceti letech od základní školy, sešlo se nás sedm statečných. Dnes mi napsal Mike, napsal krásně česky a úplně mě rozjařil. No a přišel jsem na jednu literární perličku srovnáním Machiavelliho Mandragory a Boccacciova Dekameronu. Zatím zjišťuji, jestli se toho nevšiml někdo přede mnou, ale divil bych se, kdyby ne. Brzy se to tady objeví.

Žádné komentáře: