6. července 2011

Panenky s očima, oči s panenkami

Přemýšlel jsem, co by mohlo vystihnout moje dnešní noční pocity, když jsem doma sám a holky mám zase v nemocnici. Nebude to báseň. 
Když jsem si tuhle hledal na Aukru hračky pro holčičky, narazil jsem na jednu, která mě vyděsila. A právě ten obrázek se mi dneska vybavil, když jsem šel večer ze špitálu a Věrušku pohlcovala ta masa sterilního betonu a skla, že mi připadala maličká jako naše maličká.
Miminko v rozkladu, 2x skleněné oči, šatičky - stálo v popisu draženého předmětu. Sběratelé jistě ví, kolik stojí 1 závažové skleněné oči, pokud je seženou, dodává dosavadní majitelka, která podobných torz nasbírala víc, jak prozrazují fotky z jiných aukcí.
Věruška mi zrovna poslala zprávu, že Julinka ještě spí a že se těší na její očička, že jí dodávají sílu. Už abych je měl zase doma! Všechna čtyři!

Žádné komentáře: