3. prosince 2009

U doktora


Asi znáte ten vtip. Na chirurgii se připlazí chlap s nožem v zádech a prosí o pomoc. „No jo, chlape, ale vždyť jsou dvě odpoledne, já zrovna končím, z toho dneska už nic nebude.“ „Přece mě tu takhle nenecháte?“, křičí odmítnutý pacient. „Máte pravdu,“ řekne lékař, vytáhne mu nůž ze zad, bodne mu ho do oka a říká: „Dojděte si na oční, tam mají do čtyř.“

Z toho, že mám náladu na vtipy, jste jistě poznali, že mám semeníky v pořádku. Tedy alespoň na omak (zažil jsem už druhou masáž za 30,-Kč v jednom týdnu). „Varikokéla tam není, to varle vypadá v pořádku, ale pro jistotu si zajdete ještě na sono. A tohle vás bolí?“ zeptal se doktor a téměř mě nadzdvihl hranou ukazováku za tříselnou slabinu. Doma jsem si tu oblast sám prohmatával a nic zvláštního jsem necítil, ale tentokrát jsem vyjekl bolestí. „Tak to si zajděte k ortopedovi,“ pronesl lékař na rozloučenou. Od té chvíle mě to tříslo bolí fest a kulky téměř necítím. Jak jednoduché.

Maminka mi volala trochu na trní, protože to pero ve vyschlém kalamáři z noční básničky pochopila jako moji diagnózu. Neboj mami, vnoučata snad ještě svedu.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kdysi jsem měl hydrocoelu. V levém. V Kadani mě operoval pan Černý a od té doby na něj nemůžu přestat nadávat. Měl to být jednoduchý zákrok, prostě nějakým způsobem vysát tu vodu, co tam je, ale on na to šel přes tříslo. Od té doby mám asi 12cm pirátskou jizvu v genitáliích a oblast kolem toho je téměř necitlivá.
Když jsem si to nechal překontrolovat v Praze, řekli mi, že tahle metoda je značně neobvyklá a ten doktor je blbec.
Takže tak nějak stručně, na urologii rozhodně jinam než do Kadaně!

Anonymní řekl(a)...

treba zkontrolovat:)