3. března 2006

Ladovská zima a buchty od Dlaska

Dneska zase chumelí a fouká vítr a já chtěl o prázdninách vytáhnout kolo. Proto mi přišla k duhu aspoň písnička od Jarka Nohavici, kterou mi doporučila ke stažení moje milá maminka. Měla zítra přijet, ale nakonec ji přemohla bolest v krku, takže buchty, které pro ni napekla moje milá ženuška podle staročeského receptu, jenž jsme získali v létě na Dlaskově statku, zůstanou jenom pro mě:-) A ještě jsou tu švestkové koláče a jablečný dort!!! Nezáviďte:-)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To, že někdo píše o jídle a naznačuje, jak výborně chutná, chápu. Když navíc doloží skutečný snímek, automaticky předpokládám, že většina lidí se po přečtění mlsně oblízne. Tak proč o tom proboha dotyčný píše, pakliže je pevně rozhodnutý s nikým se nepodělit a nemá to nijakou hlubší pointu?! P.S.Já napečíno nemám a přivádí mě to do mírné deprese. ;-)

J-Lo řekl(a)...

Jsi zvaný na snídani, stejně jako mí sousedé, jídla je dost. A snídat bez vlastního stínu se mi beztak nechce:-)

Anonymní řekl(a)...

To je lákavá nabídka, ale bohužel nejsem z Kadaňanka. ;-)

Anonymní řekl(a)...

Oprava: Nejsem z Kadaně -> Kadaňanka.

J-Lo řekl(a)...

Tedy můj stín poletuje někde mimo Kabenhavn:-) Sousedi se o ty buchty docela postarali, takže už zbylo jen trochu koláče a dortu. Z daleka, z daleka?

Anonymní řekl(a)...

Ani ne. Do Kadaně to mám zhruba 20 km ... a přibližně 40 minut.