9. března 2007

A zase ta maturita...

Když jsem poprvé stanul na druhé straně barikády a zasedl v maturitní komisi na místo přísedícího, přišlo mi to úsměvné, když jsem se pak dostal do pozice zkoušejícího, mohl jsem se smíchy potrhat. Minulý rok jsem byl u maturit jako třídní a měl jsem pocit šamana kmene před lovem.

Včera mi přišlo podle §22 odst. 2 vyhlášky č. 442/1991 Sb. jmenování do funkce předsedy zkušební komise pro maturitní zkoušky na Gymnáziu v Žatci. Usměv ztvrdnul, smích se rozdrolil do několika hi-hi-hi, která jsou ke slyšení na rehabilitačním oddělení léčebny v Kosmonosech. Šaman sedí tiše ve své jeskyni. Kde jsem se to ocitl? Vím co. Zavolám spolužačce, která v té maturitní třídě učila češtinu. Jak krásné časy jsme spolu strávili, když jsme sami byli studenty.

Úsměv se vrací a při představě, že zasednu do čela jakési stolní společnosti, kde se místo popíjení mučí a trpí, se pomalu mění v dětinský smích. Těším se, Miluško, moc!
<3

Žádné komentáře: